سفارش تبلیغ
صبا ویژن

* نامی که بوی بهشت می دهد*

ارسال شده توسط مرجان در 89/4/19:: 11:51 صبح

هر یک از شما که به مردم نزدیک تر است و در مشکلات و مصیبت ها در کنار مردم است و به آنها کمک می کند، نزد من عزیزتر و محترم تر است. این منطق پیغمبر بود.

زندگی رسول مکرم اسلام حضرت محمد بن عبدالله(ص) عظمت و اعجازی است که در تاریخ بشریت نظیر ندارد.

حضرت علی(ع) فرمود: رسول اکرم (ص) هرگز با احدی دست نداد که دست خود را از دست او جدا کند تا اینکه طرف دست خود را جدا می کرد و احدی کاری به او نمی سپرد که آن را رها کند تا زمانی که طرف از حاجت خود صرف نظر می کرد و با احدی به گفتگو نپرداخت که سکوت کند تا وقتی که طرف ساکت می شد و بلاخره هرگز دیده نشد که آن حضرت پای مبارک را در برابر همنشینی دراز کند.

پیامبر در کلام امام صادق(ع): بردباری، وقار و مهربانی خدا سبب شد تا گناهان بزرگ و کارهای زشت مردم مانع نشود که دوست ترین و شریفترین پیغمبرانش ،یعنی محمد بن عبدالله(ص) را برای مردم برگزیند.

سید الشهداء (ع) می فرماید: بنای پیامبر(ص) بر دوستی و جذب وحدت و محبت و الفت با مردم بود نه ایجاد نفرت. صفت او این بود که مردم را به الفت و دوستی می خواند. مردم را متنفر نمی کرد.

محمد بن عبدالله(ص) در حریم عزت تولد یافت؛ در خاندان شرافت اقامت گزید .حسب و نسبش آلوده نشد، صفاتش را دانشمندان بیان کردند و حکیمان در وصفش اندیشه کردند، او پاکدامنی بی نظیر ، هاشمی نسبی بی مانند و بی مانندی از اهل مکه بود.

بر روی زمین و آسمان ها و کرات 
در بین مناجات و تمام کلمات

 
زیباتر از این دعا ندیدست کس
بر خاتم انبیاء محمد صلوات

**مبعث پیامبر ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) بر همگان مبارک**




بازدید امروز: 18 ، بازدید دیروز: 9 ، کل بازدیدها: 173652
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس