سفارش تبلیغ
صبا ویژن

*.*مرا به حاجتم برسان*.*

ارسال شده توسط مرجان در 89/4/17:: 10:32 عصر

مرا به حاجتم برسان 

نه من و تو و نه هیچکس دیگر از فردای خودش باخبر نیست. هیچکس نمی داند امروز در نهایت شادمانی است. امروز که لباس سلامتی به تن دارد و امروز که نعمت ها دورش را گرفته اند، تا چند روز دیگر دوام خواهند آورد. خدا بهتر از هر کس می داند سیب گردان روزگار ما چه رنگهایی را به ما نشان خواهد داد. به همین خاطر پیامبر(ص) و اولادش را برای ما فرستاد تا در مواقع خطر دستمان را بگیرند و چراغ راهمان باشند. یکی از این راهها خواندن دعاست. امام موسی کاظم(ع) دعایی را به یارانش یاد دادند که هنگام گرفتاری و حاجتمندی به دادشان برسد و کلید صندوقچه حاجاتشان باشد. این دعا به « دعای سریع الاجابة» شهرت دارد.

خدایا ! مطمئن ترین ریسمان رسیدن به تو را که همان توحید است، چنگ زده ام و اعتراف می کنم که فقط تو لایق و سزاوار پرستشی. از هر چه توجه به غیر توست دست کشیده ام و به هر وسوسه و انگیزه کفر آمیز شیطان پشت کرده ام.

پروردگارا ! من در مسیری قرار گرفته ام که ابتدای آن با عشق و اعتقاد به یگانگی تو شروع شده و انتهایش به گریز از هر چه غیر توست، منتهی می شود.

معبودا ! آن ابتدای شیرین و این انتهای گوارا همه لطف و کرم توست. پس دستهای مرا بگیر و بدی ها و زشتی هایی را که بین راه مرتکب شده ام ، ببخش.

ای امید بخش روزهای نا امیدی و ای کشتی نجات دریای پر تلاطم زندگی ! ای تنها یاری رسان بن بست های بیچارگی و یگانه نوید بخش شبهای تار درماندگی ! سوره توحید برای وصف بی مثال یکتایی ات و نشان دادن عظمت و توانایی ات نازل کردی و از پیامبرت خواستی به بندگانت بگوید: من تنها خدایتان هستم و شما بندگانی هستید که سرتاپا نیازید و من خالق کامل و بی نیازم؛ آفریدگاری که هیچگاه آفریده نشده و از ازل بوده است و تا ابد خواهد ماند و آفرینش او مثل زائیدن و متولد کردن نیست. چون هیچ موجودی توانایی برابری و همتایی او را ندارد.

ای پروردگار دوست داشتنی ! به حق یگانگی و بی همتایی ات و به خاطر مقام و مرتبه ای برای آخرین فرستاده ات محمد(ص) قائل شده ای و در درجه ای که به اولین امامت علی(ع) عنایت کرده ای و منزلتی که به حجت هایت در میان مردم بخشیده ای و به حق آن اسمت که در لوح محفوظ پنهان کرده ای بر حضرت محمد(ص) و خاندانش مراتب ارادت و دوستی مرا برسان.

در گرفتاری ها به دادم برس و گره مشکلم را خودت باز کن. از راههایی که به فکرم نمی رسد مرا به حاجتم برسان و یا مسیری را که برای اجابت خواسته ام در نظر دارم،هموار کن.

ای خدای مهربانی ها ! می دانم در بارگاه عظیم تو هر کار شدنی و هر نا ممکنی تحقق پذیرفتنی است. پس حاجت مرا که مثل کوهی در مقابلم ایستاده است برآورده کن و دستهای نیازم را که به سوی تو دراز شده اند ، خالی باز نگردان. چون تو به هر کس بخواهی، بی حساب روزی می دهی، بی اندازه کمک می کنی و بیشمار حاجتش را برآورده می سازی.

 {منبع: ضمیمه جام جم (دیدار)-شماره 17-صفحه8-ستون نظرگاه }




بازدید امروز: 19 ، بازدید دیروز: 6 ، کل بازدیدها: 173329
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس